17 December 2008

teNtang aku

Dilahirkan pada 01.03.1988 di Hospital Besar Alor Setar,Kedah pada pukul 11.30mlm..
Dengan berat 3.2 kg aku disambut oleh StaffNurse Siti kholijah iaitu sepupu aku gak
(mom aku yg cerita)..
Aku dilahirkan tidak normal,bukan cacat,tp aku dilahirkan songsang.
Hidop aku biasa cam manusia lain..xmacm monyet pun..tak best cam Britney pun tp aku ader banyak dugaan dan cubaan..
Sejak aku kenal dunia,aku sedar aku mempunyai mom yang sangat sayangkan aku..
Aku ader abg2.. abg amet,abg zam,abg zul,korie & yap..
Abah,ayah,daddy,father... No answer!
Eh! aku & abg2 bukan anak luar nikah meh...
Tapi abah aku xtinggal skali..
Ayah abg amet,abg zam,abg zul & korie dah meninggal..
Abah aku & yap ader tapi jauh...
Abah aku busy kerja..
Dulu aku kecik2 slalu jadi bahan kutukan anak jiran aku yang sewel niyh 'budak takder bapak'
Geram kan..?
Tapi malas lah skunk anak dak yang kutuk aku tuh yang takder bapak!
Kelakuan aku agak kasar macam laki.
Percakapan aku riuh huh! cam loudspeaker
Maybe sebab aku anak perempuan tunggal kot..
Inilah aku ASHMIDA BINTI MD ARIS