20 December 2008

TeMan KArib

Sejak aku kecik aku lebih selesa berkawan ngn bdk laki...
kenape?sebab pompuan lemah! aku pown pompuan gak,tp aku pompuan yang ganazzz..
hmmm..Sejak aku kecil aku dah ader kawan sejati,nama die mat usop
tyme masing2 bru bley cakap dye panggil ali 'lila'..
Tp umur dye xpanjang la,dye meninggal mengidap sakit leukimia,
Besar sket aku kawan ngn dak niyh name dye 0t,adek bidut ank jiran aku.
Dia muda dari aku 4tahun,tyme tu dye best frenz aku,kemana saja aku akn bawak dye!
Tp skunk dye dah malu ngn aku,sb dye dah jadi anak teruna,slalu gak aku sakat dye..
Bila aku masuk school aku aku kenal Nor Afizah Ali(fiza),baru aku dapat kawan gurl..
Alhamdulillah aku kekal kawan sampai skunk ngn fiza,dah hampir 15thun dah kenal ati budi dye..Sok ari penting bg dye,dah nk kawen pown ngn Mohd Faizal Ali(toyol).
Doa aku semoga bahgialah korunk!
Masa aku study kat negri 9 aku ader kawan gurl,nama dye Nurul Natasya Fariha(tasya) tp aku dah lost contact,
Pas tu aku ader byk gak la kawan2 yg rapat cm kasirah (diah),syiqin & ramai lg..
bila aku dah abesh Spm,pergaulan aku dah semakin bebas,aku ader fizi,yana,k.nani,abg pown,abg teh,fifi,matpet & ramei lg lah..
Aku pown dah lupa ramei,tyme blaja kt segi aku ader topek,shukur,nora,maisara & abu.
Kawan aku yang giler2 pown ader mie & daniel..
Aku harap aku & dorunk akn kekal sebagai kawan slamanya!